Ciekawy trend w aranżacji wnętrz
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej i odnoszenie sukcesów w biznesie daje mnóstwo powodów do dumy. Systematyczne budowanie pozycji na rynku cieszy, jednak prędzej czy później pojawi się tzw. „szklany sufit” – niemożliwy do przebicia bez pewnych inwestycji. O ile nie trzeba specjalnie przekonywać przedsiębiorców o konieczności rozbudowywania zespołu specjalistów czy modernizacji wyposażenia, tak mało kto zdaje sobie sprawę z korzyści, jakie daje odpowiedni wizerunek w oczach klientów i partnerów. Dobrze zaaranżowana siedziba to jedna z metod wpływania na postrzeganie marki.
Dokąd w pierwszej kolejności udają się potencjalni kontrahenci? Do gabinetu prezesa!
Szeroko pojmowane rozmowy biznesowe należy przeprowadzać w odpowiednich warunkach. Z jednej strony komfort wszystkich zainteresowanych, a z drugiej gospodarz już na wejściu powinien pokazać, że jest poważnym i liczącym się graczem. Wystrój i prezencja gabinetu, w których toczyć się będą negocjacje, ma wydatny wpływ na to, co o firmie sądzą osoby postronne – być może nie jest to czynnik decydujący, tzw. x-factor, jednak znaczenia takich drobiazgów lepiej nie lekceważyć. Jeżeli jakaś marka chce uchodzić za nowoczesną, z ambicjami na zajęcie pozycji lidera w swojej branży, trzeba to demonstrować na każdym kroku. A jeśli chodzi o urządzanie biur i innych pomieszczeń, eksperci z firmy VHCT nie mają wątpliwości, że trzeba zwrócić szczególną uwagę na wzornictwo oraz budulec. Na przykład beton architektoniczny na ścianach prezentuje się nieporównywalnie lepiej, niż zwykły tynk, „surowa” cegła”, czy nawet wielka fototapeta. Zdecydowanie silniej kojarzy się z prestiżem, innowacjami oraz postępem.
Materiały wykończeniowe mają niemałe znaczenie. Beton architektoniczny będzie bardzo dobrym wyborem
Przy wspomnianych wyżej elementach warto zatrzymać się nieco dłużej. Tego rodzaju płyty bądź panele od razu przyciągają wzrok, zwłaszcza w wariancie trójwymiarowym. Stosunkowo rzadko spotykane, niepowtarzalne efekty wizualne z pewnością zostają w pamięci odwiedzających siedzibę firmy na długo. A przecież im bardziej rozpoznawalna i charakterystyczna marka – również poprzez biuro właścicieli – tym większe szanse powodzenia na rynku. Oprócz niewątpliwych walorów estetycznych oraz wizerunkowych, wykończenie betonem architektonicznym ma szereg zalet praktycznych. Producenci z VHCT podkreślają przede wszystkim ogromną wytrzymałość i solidność kompozytowych płyt. Są w stanie zachować oryginalny, niebanalny wygląd nawet przez kilkadziesiąt lat, bez specjalistycznych środków konserwacyjnych.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj